مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-10بين الملل

هشدار امارات به دمشق درباره عملیات طوفان الاقصی


وبگاه صهیونیستی واللا به نقل از منابع آگاه، ادعا کرد که امارات چندین پیام هشدار به دمشق در خصوص هرگونه دخالت آن در نبرد کنونی میان مقاومت غزه و رژیم موقت داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه ادعا می کنند که دولت امارات به مقامات سوریه درباره هرگونه مداخله در درگیری کنونی میان مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

وبگاه صهیونیستی واللا ، به نقل از این منابع نوشت: امارات طی چند روز اخیر طی پیامهایی به مقامات سوریه به آن ها درباره هرگونه دخالت در جنگ کنونی اسراییل علیه نوار غزه یا حمله علیه مواضع اسراییل از سوی خاک سوریه هشدار داده است.

باراک راوید خبرنگار این وبگاه صهیونیستی تصریح کرد: دولت بایدن و چندین کشور عربی نگران سناریوی توسعه جنگ کنونی اسراییل علیه غزه و کشانده شدن آن بع جبهه های دیگر مانند لبنان و سوریه هستند، امری که به یک جنگ منطقه ای منجر می شود .

وبگاه عرب 48 ، با اشاره به این که، امارات که روابط خود را نظام سوریه را از سال گذشته به طور کامل از سر گرفته، به نقل از واللا نوشت: امارات بیشترین تاثیر را در مقایسه با سایر کشورهای عربی بر روی نظام سوریه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امارات به دمشق درباره عملیات طوفان الاقصی

هشدار امارات به دمشق درباره عملیات طوفان الاقصی