مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-09اقتصادي

ارائه تسهیلات به 28 طرح گردشگری و صنایع دستی در البرز


معاون گردشگری البرز از بررسی ارائه تسهیلات تبصره 18 از محل بودجه 1401 برای 17 طرح گردشگری و 11 طرح صنایع دستی البرز خبر داد و حمایت از بخش خصوصی را لازمه توسعه زیر ساخت های این حوزه در استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام محمدی، معاون گردشگری استان البرز، امروز در کمیته کارشناسی بررسی تسهیلات تبصره 18 از محل بودجه 1401، گفت: 28 طرح تأسیسات گردشگری و صنایع دستی در استان البرز مشمول تسهیلات شدند.

علی محمدی با اشاره به ظرفیت های بالای استان البرز در زمینه گردشگری ایجاد زیرساخت ها در استان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برای این منظور نیاز به حمایت از بخش خصوصی و ارائه تسهیلات مناسب به آن هاست.

  معاون گردشگری البرز افزود: هر کدام از شهرستان های استان البرز ظرفیت خاصی برای توسعه گردشگری دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  وی با اشاره به نقش موثر گردشگری در توسعه اقتصادی کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی با ایجاد تأسیسات گردشگری می تواند به گسترش اشتغال این حوزه کمک کند.

سرپرست معاونت صنایع دستی البرز نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بالای البرز در زمینه صنایع دستی، گفت: با توجه به مهاجر پذیری البرز صنایع دستی این استان از لحاظ تنوع و طرح در کشور پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به 28 طرح گردشگری و صنایع دستی در البرز

ارائه تسهیلات به 28 طرح گردشگری و صنایع دستی در البرز