مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:302023-09-25اقتصادي

فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی به 115روستای استان 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی به 115روستای استان 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه سوم مهر در قرارگاه استانی آبرسانی روستایی استان اظهار کرد: در سال جاری هدف گذاری شده که فاز نخست این طرح به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه فاز نخست طرح جهاد آبرسانی، آبرسانی به 115 روستا با 2 هزار و 560 میلیارد ریال از مهرماه سال 1400، در دستورکار قرار گرفته، بیان کرد: در این فاز تاکنون آبرسانی به 57 روستا به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری هدف گذاری شده که آبرسانی به بقیه روستاها هم به اتمام برسد.

معاون استاندار بیان کرد: در فاز دوم طرح جهاد آبرسانی، آبرسانی به 502 روستا با اعتبار 37 هزار میلیارد ریال برنامه ریزی شده و در مجموع تا پایان سال 1404 آبرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان به اتمام خواهد رسید.

عباس زاده با بیان اینکه در روستاهای خراسان جنوبی تنش جدی در زمینه تأمین آب نداریم، بیان کرد: در فصل تابستان هم آب مورد نیاز شهرها و روستاهای استان به خوبی تأمین شد به گونه ای که در هیچ کدام از شهرها تنش آبی نداشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد