مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-22اقتصادي

راه اندازی میز صادرات پایدار زرشک در خراسان جنوبی


مدیر اجرایی جشنواره ملی زرشک با اشاره به اینکه در جشنواره امسال بیشتر بر محتوا سازی و آموزش تأکید داشتیم، گفت: برپایی میز صادرات پایدار زرشک را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی جشنواره ملی زرشک با اشاره به اینکه در جشنواره امسال بیشتر بر محتوا سازی و آموزش تأکید داشتیم، گفت: برپایی میز صادرات پایدار زرشک را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

غلام حسین حسینی، امروز یکشنبه 30 مهرماه در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی زرشک، با توجه به تفاهم با صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان بسته شده است، گفت: تمامی زرشک کارانی که فاقد هر گونه بیمه هستند می توانند از هفته آینده به اتاق تعاون مراجعه و از مزایای این بیمه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر اجرایی جشنواره ملی زرشک و رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی وی با تأکید بر اینکه به بهانه جشنواره رونمایی از خط شست و شوی زرشک و دستگاه دان کن زرشک را داشتیم، افزود: اگر در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد بی شک بحث فرآوری زرشک تا اندازه زیادی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ریل گذاری و سیاست گذاری بسیار خوبی در مورد جشنواره صورت گرفته است، گفت: با هدف تحقق شعار مردمی سازی اقتصاد برگزاری جشنواره ملی زرشک به بخش خصوصی واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز صادرات پایدار زرشک در خراسان جنوبی

راه اندازی میز صادرات پایدار زرشک در خراسان جنوبی