مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-12بين الملل

فیصل المقداد: غرب و آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در بیانیه کشورش در نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب که در قاهره برگزار شد به نبرد بزرگ طوفان الاقصی در فلسطین اشاره و اعلام کرد، - وزیر خارجه سوریه با تاکید بر لزوم اتخاذ یک موضع واحد عربی برای مقابله با جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین تاکید کرد که غرب و آمریکا شریک این جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه در بیانیه کشورش در نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب که در قاهره برگزار شد به نبرد بزرگ طوفان الاقصی در فلسطین اشاره و اعلام کرد، آنچه امروز در فلسطین اشغالی رخ می دهد نتیجه چندین دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن بوده و مردم فلسطین از حق مشروعشان برای دفاع از خود استفاده می کنند.

عربده کشی صهیونیست ها و تهدید به نابودی غزه و گسترش جنایات جنگی این رژیم در منطقه، محکوم به شکست بوده و امروز اعراب باید وظیفه خود را در دفاع از ملت فلسطین بر عهده بگیرند.

صلح با اشغالگران سراب است وی با اشاره به حمایت های شرم آور آمریکا از جنایات رژیم اشغالگر و فرستادن ناوگان جنگی خود برای کمک به این رژیم علیه مردم فلسطین که از 75 سال قبل از سرزمین خود آواره و تعداد بی شماری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل المقداد: غرب و آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین هستند

فیصل المقداد: غرب و آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین هستند