مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-10اجتماعي

نقش موثر زنان در حفظ محیط زیست / ایجاد کارگروه محیط زیست و خانواده


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با تاکید بر نقش زنان و خانواده در کاهش آسیب های محیط زیستی اظهار کرد: یکی از کارگروه های تعیین شده برای روز خانواده، - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با تاکید بر نقش زنان و خانواده در کاهش آسیب های محیط زیستی اظهار کرد: یکی از کارگروه های تعیین شده برای روز خانواده، کارگروه محیط زیست و خانواده است که در آن به نقش زنان تاکید شده است.

خانم ها می توانند در بهبود و پاکسازی محیط زیست، جلوگیری از آلودگی محیط آن و در بکر حفظ کردن آن و همچنین توجه به سالم سازی محیط زیست نقش موثری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست اظهار کرد: اعلام خرسندی بابت پیروزی روزهای گذشته را دارم؛ همچنین ابراز دردمندی بابت حملات به غزه که بار اول نیست و بیش از 70 سال است که فلسطینی ها تحمل می کنند اما این بار توانستند بخشی از این درد را به کسانی که طی دهه های گذشته درد را به آن ها وارد کرده بودند، منتقل کنند.

امیدواریم در همه دنیا شاهد پایان یافتن ظلم و ستم و شاهد گرفتن حق مظلومان و ستمدیدگان باشیم.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد: طی سال های گذشته به مسئله نقش زنان و خانواده در محیط زیست در سطوح بین الملل نیز توجه ویژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر زنان در حفظ محیط زیست / ایجاد کارگروه محیط زیست و خانواده

نقش موثر زنان در حفظ محیط زیست / ایجاد کارگروه محیط زیست و خانواده