مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-05سياسي

برگزاری رزمایش مهر عاطفه ها در شیراز


از ابتدای برگزاری پویش شور عاطفه ها تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شامگاه چهارشنبه 12 مهر ماه رزمایش مهر عاطفه ها با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با هدف توزیع 1000 بسته تحصیلی ویژه ایتام برگزار شد.

محمدمهدی کیهانپور، قائم مقام کمیته امداد فارس در این مراسم با بیان اینکه این رزمایش در راستای پویش ملی شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار شده است؛ گفت: در این رزمایش 1000 بسته تحصیلی ویژه رزندان ایتام تهیه شده بود که به نفر از دانش آموزان ایتام به صورت نمادین اهدا شد.

یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس نیز در ادامه افزود: از ابتدای برگزاری پویش شور عاطفه ها تاکنون مبلغ 23 میلیارد تومان کمک های نقد و غیر نقد با مشارکت خیرین استان توسط پایگاه های امدادی، مراکز نیکوکاری و مدارس جمع آوری و به دانش آموزان جامعه هدف اهدا شده است.

او یادآور شد: در حال حاضر 49 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت این نهاد هستند که 10 هزار و 200 نفر از آنان فرزندان ایتام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مهر عاطفه ها در شیراز

برگزاری رزمایش مهر عاطفه ها در شیراز