مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-26ورزشي

بازگشت سه امتیازی به بازی/ چادرملو روی نوار پیروزی


چادرملو اردکان با دو گل در یک بازی دشوار و خارج از خانه مقابل حریف خود به پیروزی رسید، تا با 10 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ آزادگان قرار گیرد.

- ایسنا/یزد چادرملو اردکان با دو گل در یک بازی دشوار و خارج از خانه مقابل حریف خود به پیروزی رسید، تا با 10 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ آزادگان قرار گیرد.

در چارچوب برگزاری هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، از ساعت 16:30 روز گذشته (دوشنبه سوم مهرماه)؛ تیم فوتبال آریو اسلامشهر میزبان تیم چادرملو اردکان بود.

در دقیقه 16 این دیدار پراتفاق و جذاب محمد بختیاری دروازه چادرملو را باز کرد، هرچند که در ادامه سرمه ای پوشان اردکانی چند موقعیت خطرناک را بر روی دروازه حریف خلق کردند، اما در نهایت نیمه نخست این دیدار با پیروزی سفید پوشان اسلامشهری به پایان رسید.

اعتراضات به داوری و گاها اشتباهات داوری که امروزه در مسابقات فوتبال طبیعی قلم داد می شود، در این مسابقه لیگ یکی هم نیز وجود داشت و در یک صحنه بازیکنان چادرملو معتقد بودند که توپ به دست بازیکن آریو برخورد و باید برای این تیم پنالتی گرفته می شد.

با شروع شدن نیمه دوم این دیدار سعید اخباری برای تغییر نتیجه، دست به تغییر ترکیب و تعویض بازیکنان تیم خود برد، که این تغییرات برگ برنده اخباری در این بازی بود و در طی چند دقیقه بازی باخته را به برد تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سه امتیازی به بازی/ چادرملو روی نوار پیروزی

بازگشت سه امتیازی به بازی/ چادرملو روی نوار پیروزی