مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-06سياسي

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است


ائمه جمعه استان زنجان با بیان اینکه برقراری روابط مصر و ایران در تنش زدایی منطقه مؤثر خواهد بود و منافع سیاسی و اقتصادی خوبی برای دو کشور خواهد داشت، - به مناسبت های هفته از جمله نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه امنیتی و همچنین هفته وقف اشاره و تاکید کردند: شفاف بودن در عمل به نیات واقفان موجب جلب اعتماد عمومی می شود.

حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری، امام جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت اشاره و اظهار کرد: این فرمایشات بسیار راهگشا و هدایتگر بود و معظم له  احساس خطر قدرت های زورگو از تعالیم قرآن کریم را علت طراحی های آنها برای اهانت به این کتاب الهی خواندند.

 امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را به قمار تشبیه کردند، افزود: ایشان این قمار را قماری که بازنده آن معلوم است اعلام کردند چون فلسطین امروز مثل فلسطین قبل نیست، بلکه سرزنده تر و آماده تر از قبل بوده و رژیم غاصب هم در حال مرگ تدریجی فروپاشی است.

وی به قرار گرفتن در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی فراجا در همه عرصه زندگی مردم از کوچک و بزرگ نقش اساسی دارد و من از نیروی انتظامی مقتدر فراجای این شهرستان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است