مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-16اقتصادي

ثبت نام بیش از 1000 نفر در جشنواره امتنان کرمانشاه


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه زمان ثبت نام در جشنواره امتنان را از اول مهرماه تا اول آبان ماه اعلام کرد و گفت: تا به امروز یک هزار و 9 کارگر، - مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ثبت نام کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان همزمان با سراسر کشور در سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران خبر داد و اظهار کرد: جشنواره امتنان هرساله در دو مرحله استانی و کشوری با هدف شناسایی نخبگان حوزه کار و تولید و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ کار، برگزار می شود.

ثبت نام بیش از 1000 نفر در جشنواره امتنان کرمانشاه وی زمان ثبت نام در این جشنواره را از اول مهرماه تا اول آبان ماه اعلام کرد و ادامه داد: تا به امروز یک هزار و 9 کارگر، گرو ه کار و واحد نمونه ثبت نام کرده اند که در بین استان های کرمانشاه رتبه دوم را کسب کرده ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی می توانند برای ثبت نام به پرتال جشنواره مراجعه کنند.

ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، تقویت فعالیت های دانش بنیان، اعتمادآفرینی و همدلی از دیگر اهداف جشنواره امتنان است که احمدی در پایان به آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 1000 نفر در جشنواره امتنان کرمانشاه

ثبت نام بیش از 1000 نفر در جشنواره امتنان کرمانشاه