مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-10اجتماعي

روزانه سه کلاس درس در اصفهان افتتاح یا ساخت آن آغاز می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از یک ونیم سال گذشته روزانه سه کلاس درس در اصفهان افتتاح یا ساخت آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: فرونشست زمین در استان اصفهان، برخی از مدارس شمال شهر اصفهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: فرونشست زمین موجب شده برخی مدارس در مناطق شمال شهراصفهان تحت تاثیر قرار گیرد، امید است با کمک خیران و اعتبارات دولتی فضاهای آموزشی گسترش یابد.

ابراهیمی، خیران را انسان های بزرگ دانست و افزود: از ویژگی های مدرسه سازی این است که هم فرهنگ ساخته می شود و هم کار نهادینه می شود، دانش آموزی که وارد مدرسه می شود با دیدن نام خیر مدرسه ساز بر سر در مدرسه با فرهنگ کار خیر آشنا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: انسان خیر زمینه ساز الگوی نبوی است و فرزندان این سرزمین الگوها را خوب به خاطر می سپارند.

وی اظهار داشت: از یک ونیم سال گذشته تاکنون روزانه سه کلاس درس افتتاح یا ساخت آن آغاز شده است.

  علیرضا توکلی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر هم در این جشنواره اظهار داشت: 39 نفر از دانش آموزان خمینی شهری با کسب رتبه های زیر هزار در کنکور سراسری خوش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه سه کلاس درس در اصفهان افتتاح یا ساخت آن آغاز می شود

روزانه سه کلاس درس در اصفهان افتتاح یا ساخت آن آغاز می شود