مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-11اقتصادي

اجاره های سرسام آور و جابجایی ناخواسته کاسبان قدیمی


بعد از اجاره های بازار مسکن حال این رویه به کاسبان مغازه ها رخنه کرده و اجاره مغازه ها سرسام آور شده البته این، همه ماجرا نیست و دود افزایش اجاره بها تنها به چشم مغازه داران نخواهد رفت و قطعاً مغازه داری که با افزایش غیر منطقی اجاره بها مواجه شده است، - برای تامین معاش و جبران کسری ناشی از فشار تحمیلی به ناچار باید از طریق افزایش قیمت کالا و خدمات به جبران مافات بپردازد.

افزایش های بی رویه اجاره بهای مغازه موضوعی است که گریبان صنوف مختلف را گرفته است، افزایشی که با درآمدهای امروزی سنخیتی ندارند و اصناف را برای ادامه کار ناتوان کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش بی رویه و کمرشکن اجاره مغازه به ویژه در شهرهای کوچک، کسبه بازار را با چالش های اساسی مواجه کرده و به توازن اقتصادی بازار صدمه زده است، این روزها به دلیل عدم توانایی در تامین اجاره بهای سنگین شاهد تعطیلی برخی مغازه ها و نقل مکان تعدادی دیگر از کسبه به دیگر خیابان ها و یا مغازه های کوچکتر هستیم.

  بعد از اجاره های بازار مسکن حال این رویه به مغازه ها رخنه کرده و اجاره مغازه ها سرسام آور شده البته این، همه ماجرا نیست و دود افزایش اجاره بها تنها به چشم مغازه داران نخواهد رفت و قطعاً مغازه داری که با افزایش غیر منطقی اجاره بها مواجه شده است، برای تامین معاش و جبران کسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره های سرسام آور و جابجایی ناخواسته کاسبان قدیمی

اجاره های سرسام آور و جابجایی ناخواسته کاسبان قدیمی