مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:202023-09-27سياسي

پایان بازسازی المان های «باغ مینیاتوری» تهران در سال آینده


نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکلات مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) منطقه 8 تهران تأکید کرد و از پایان بازسازی المان های باغ مینیاتوری تهران در سال آینده خبر داد.

- پایان بازسازی المان های باغ مینیاتوری تهران در سال آینده نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکلات مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) منطقه 8 تهران تأکید کرد و از پایان بازسازی المان های باغ مینیاتوری تهران در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهاردهمین روز از طرح چهارشنبه های فرهنگی با حضور علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 8 شهرداری تهران برگزار شد که در این بازدید فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای شهر را در این بازدید همراهی کردند.

علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا به منظور ادای احترام به مقام شهدا در مزار 8 شهید غواص بوستان فدک حضور یافت و سپس از فرهنگسرا فدک بازدید کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین از پیاده راه کودک و نوجوان در بوستان فدک بازدید کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب توجه ویژه به مسائل فرهنگی مربوط کودکان و نوجوانان است؛ در همین زمینه شهرداری تهران در منطقه 8 در بوستان فدک به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بازسازی المان های «باغ مینیاتوری» تهران در سال آینده

پایان بازسازی المان های «باغ مینیاتوری» تهران در سال آینده