مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-09سياسي

انتقاد شدید «رجانیوز» از «امام جماعت مسجد مکی»


عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان که پیش تر یکی از مدافعان سرسخت جهاد با صهیونیست ها بود، حالا با گذشت یک روز از دفاع هجومی حماس علیه ارتش صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رجا نیوز، البته این تحول عبدالحمید به یکباره انجام نشده است.

او در سال های قبل در هیبت یک عالم دینی همواره یهودیان را منشأ تروریسم و رژیم صهیونیستی را تروریسم دولتی و محور ناآرامی ها در جهان می خواند و حتی پا را فراتر گذاشته و انقلاب اسلامی ایران را نیز متأثر از مقاومت مردم فلسطین می دانست.

 در تیرماه سال 99 در جلسه اختتامیه دوره تفسیر دارالعلوم زاهدان در مسجد جامع مکی زاهدان، عبدالحمید به مکر و حیله های یهودیان علیه پیامبران الهی اشاره کرده و یهودیان صهیونیست را منشأ تروریسم دانست.

او که در آبان سال 91 صهیونیست ها را انسان هایی منحوس خوانده بود، در شهریور 1393 اشغال فلسطین را ریشه تروریسم دانسته و گفته بود ده ها سال است که اسراییل سرزمین فلسطین را اشغال کرده، مردم فلسطین را می کشد و منازلشان را ویران می کند، حرف مردم فلسطین شنیده نشده و به حقوق آنها توجه نمی شود.

او اسراییل را کشوری صددرصد اشغالگر، متجاوز و بی رحم خوانده بود که در مقابل چشم جهانیان مردم سرزمین‏هایی را که اشغال کرده است با بدترین صورت قتل عام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید «رجانیوز» از «امام جماعت مسجد مکی»

انتقاد شدید «رجانیوز» از «امام جماعت مسجد مکی»