مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-30اقتصادي

از تدوین برنامه کرمان 1404 برای رونق صنعت گردشگری تا معضل بلیط هواپیما در استان


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: برنامه ای تحت عنوان کرمان 1404 را با هدف ارتقاء جایگاه استان در بحث گردشگری مدنظر داریم تا ضمن افزایش گردشگران به مقصد کرمان، - از تدوین برنامه "کرمان 1404" برای رونق صنعت گردشگری تا معضل بلیط هواپیما در استان ایسنا/کرمان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: برنامه ای تحت عنوان "کرمان 1404" را با هدف ارتقاء جایگاه استان در بحث گردشگری مدنظر داریم تا ضمن افزایش گردشگران به مقصد کرمان، بستری برای انسجام بیشتر منابع استان در بخش های مختلف از مسیر تمرکز بر یک هدف مشترک فراهم آورد.

محمدرضا بهرامی امروز هشتم مهرماه در همایش فعالان گردشگری استان کرمان گفت: گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت خدماتی جهان پس از پشت سر گذاردن یکی از بزرگترین چالش های تاریخ، دوران پسا کرونا را با سرعت قابل توجه طی می کند.

او ادامه داد: صنعت گردشگری قرار است تا سال 2030 تجربه بیش از یک میلیارد و 800 میلیون گردشگر بین المللی را داشته باشد و سازمان جهانی جهانگردی رشد 4.

4 را برای کشورهای در حال توسعه و 2.

2 درصد را برای کشورهای توسعه یافته پیش بینی کرده است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان با بیان این مطلب که صنعت گردشگری در حال حاضر بیش از 10 درصد تولید ناخالص داخلی جهان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تدوین برنامه کرمان 1404 برای رونق صنعت گردشگری تا معضل بلیط هواپیما در استان

از تدوین برنامه کرمان 1404 برای رونق صنعت گردشگری تا معضل بلیط هواپیما در استان