مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-28سياسي

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در نشست با مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این روزها بیانگر دوران با افتخاری است که برای جوانان از آن به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت یاد می کنیم، چفیه ای که امروز بر دوش ماست یک نماد است که سال هاست از دوش حضرت آقا برداشته نشده و همچنان هست و یک پیام دارد و صرفا یک تکه پارچه نیست، نمایانگر اهمیت و غیرت و جوانمردی برادران و خواهران مان برای سربلندی ایران اسلامی ست.

معاون سیاسی اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم که این خود گام مهمی برای آبادانی استان است.

این مسئول بیان کرد: اینکه چرا بخشی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 81 اجرایی نشده است و مورد بی توجهی قرار گرفته علت هایی دارد که حتماً باید به صورت تخصصی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف و دو قطبی از اهداف دشمن است، ادامه داد: طی سالهای گذشته سه کلید واژه قومیت، مذهب و جنسیت که حضرت آقا فرمودند در دستور کار اتاق های بحران سرویس های جاسوسی به ویژه سیا در استان قرار گرفت، که خوشبختانه با هوشیاری مردم بصیر استان مثل همیشه ناکام ماندند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند