مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-03سياسي

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز


هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی امروز سه شنبه یازدهم شهریور ماه 1402 با حضور جراحان کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس کنگره امروز در آیین افتتاحیه این رویداد علمی در پیامی با تاکید بر ضرورت توجه به برگزاری برنامه های شاخص علمی و تخصصی در دانشگاه  اظهار کرد: همفکری در عرصه علمی بدون شک به توسعه فعالیت های تخصصی پزشکی کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبادلات علمی بین اساتید، توسعه علمی کشور را در پی دارد.

نقی پور با اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان در طی سال های گذشته گفت: خوشبختانه شاهد پیشرفت جراحی های کم تهاجمی در سطح کشور هستیم و استان آذربایجان شرقی نیز در این عرصه موفق ظاهر شده است.

وی  اظهار کرد: امروز شاهد حضور جمع کثیری از متخصصین حوزه جراحی در شهر تبریز هستیم و امیدواریم این دورهم بودن ها تبادلات علمی را در پی داشته و شاهد ارتقا سطح علمی این حوزه در سطح کشور باشیم.

حسین سعیدی مطهر رییس انجمن جراحان درون بین کشور ضمن ابراز خرسندی از میزبانی تبریز از جراحان کم تهاجمی گفت: امروز هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز برگزار می شود و امیدواریم در تداوم این نشست، این رویداد تخصصی به صورت سالانه در شهرهای دیگر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز

آغاز به کار هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز