مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-08سياسي

تکلیف مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند تا نسبت به تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی به ویژه در حوزه آب و خاک از جمله اجرای فاز دوم طرح احیا و بهبود اراضی کشاورزی اقدام کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند تا نسبت به تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی به ویژه در حوزه آب و خاک از جمله اجرای فاز دوم طرح احیا و بهبود اراضی کشاورزی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، اجزاء 1 و 2 بند ت ماده 33 لایحه برنامه را به شرح زیر به تصویب رساندند.

جزء 1- برای تولید محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تولید و صادرات محصولات در مناطق گلخانه ای بزرگ مقیاس اقدام نماید.

این مناطق تابع کلیه مقررات مناطق ویژه بوده و ورود محصول از این مناطق به سرزمین اصلی مشمول مقررات واردات و مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

کلیه نهاده ها در این مناطق با نرخ های غیرحمایتی تأمین خواهد شد.

جزء 2 - وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی به ویژه در حوزه آب و خاک از جمله اجرای فاز دوم طرح احیا و بهبود اراضی کشاورزی، طرح جامع احداث و ساماندهی زیرساخت های منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی

تکلیف مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل و اجرای طرح های پیشران کشاورزی