مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-03ورزشي

ممبینی: امیدوارم AFC رای خوبی در مورد سپاهان صادر کند


دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره واکنش سپاهان به صحبت های چند ساعت پیش او صحبت کرد.

- جی پلاس، هدایت ممبینی پس از شکست 3 بر صفر نساجی مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران در واکنش به بیانیه باشگاه سپاهان علیه خود گفت: نساجی بازی خوبی انجام داد.

فکر می کنم الهلال یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا است بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است دیروز پرسپولیس و امروز نساجی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

اگر نساجی بازی های آینده اش را مدیریت کند می تواند به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد! وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن نسبت به گذشته خیلی بهتر شده زحمت زیادی در این مدت کوتاه کشیده شده از شرکت توسعه و تجهیز تشکر می کنم.

جناب آقای عسگریان و همکارانش در وزارت ورزش؛ واقعاً کار کردند و چمن نسبتاً آبرومندانه بود نسبت به بازی النصر خیلی بهتر شده بود و نشان دادیم اگر مدیریت باشد می توانیم خیلی چیز ها را مدیریت کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هواداران سپاهان چقدر می توانند امیدوار باشند که رأی بازی این تیم با الاتحاد بتواند به نفع سپاهان باشد، گفت: ارکان AFC رأی را صادر می کند.

اجازه بدهیم ما نظر ندهیم ارکان AFCجزییات و مستندات را می گیرند و به عنوان ارکان مستقل رأی می دهند ولی امیدوارم سپاهان بتواند در ادامه راه موفق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممبینی: امیدوارم AFC رای خوبی در مورد سپاهان صادر کند

ممبینی: امیدوارم AFC رای خوبی در مورد سپاهان صادر کند