مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-19سياسي

دولت سیزدهم به دنبال حل مشکل کمبود معلم در کشور


استاندار قم با بیان اینکه کمبود معلم در کشور نتیجه کم توجهی به تربیت معلم در دولت قبلی است، گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی مناسب و توجه بیشتر به دانشگاه فرهنگیان به دنبال رفع کمبود معلم در استان ها است.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه کمبود معلم در کشور نتیجه کم توجهی به تربیت معلم در دولت قبلی است، گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی مناسب و توجه بیشتر به دانشگاه فرهنگیان به دنبال رفع کمبود معلم در استان ها است.

پنجمین جلسه شورای اداری استان به ریاست سیدمحمد آقامیری و با حضور سردار غلام رضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی و دولتی استان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری در این جلسه ضمن محکوم کردن جنایت و نسل کشی این روزهای رژیم خون آشام صهیونیستی در غزه اظهار کرد: این رژیم جعلی زیر بار هیچ قانونی از سازمان ملل متحد و جامعه جهانی نمی رود و بدون رعایت قوانین دست به اقدامات مختلفی از جمله به شهادت رساندن هزاران مسلمان بی گناه در بیمارستان ها زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به دنبال حل مشکل کمبود معلم در کشور

دولت سیزدهم به دنبال حل مشکل کمبود معلم در کشور