مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-21سياسي

سالگرد سردار شهید بهنام محمدی راد در مسجدسلیمان برگزار می شود


به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رزمنده دلیر بختیاری سردار شهید بهنام محمدی راد آیین بزرگداشتی در مسجدسلیمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز شهادت رزمنده پرافتخار و دلیر بختیاری سردار شهید بهنام محمدی راد نخستین نوجوان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس آیین بزرگداشتی در زادگاهش شهر مسجدسلیمان برگزار می شود.

این برنامه روز یکشنبه 30 مهرماه سال 1402 از ساعت 9 صبح آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و عشایر بختیاری در آن حضور می یابند.

آیین بزرگداشت سالروز شهادت رزمنده دلیر بختیاری سردار شهید بهنام محمدی راد در سالن اجتماعات نفت واقع در مسجدسلیمان، میدان بختیاری باشگاه مرکزی برگزار می شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین شرکت می کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در آیین بزرگداشت چهل و سومین سالروز شهادت رزمنده پرافتخار و دلیر بختیاری سردار شهید بهنام محمدی راد سخنرانی می کند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد سردار شهید بهنام محمدی راد در مسجدسلیمان برگزار می شود

سالگرد سردار شهید بهنام محمدی راد در مسجدسلیمان برگزار می شود