مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-26سياسي

دنباله روی از شهدا اکسیر شفاف بخش کشور است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهدا پیرو و رهرو می خواهند، گفت: دنباله روی از شهدا اکسیر شفابخش امروز کشورمان است.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهدا پیرو و رهرو می خواهند، گفت: دنباله روی از شهدا اکسیر شفابخش امروز کشورمان است.

محمدطیب صحرایی، امروز(چهارم مهر) در یادواره شهید صفر خوشروان و 750 شهید گیلانغرب که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به رشادت مردم این شهرستان در سالهای دفاع مقدس، عنوان کرد: مردم گیلانغرب جزو پرافتخارترین افرادی هستند که در طول سالهای دفاع مقدس از آب و خاک و ناموس این کشور دفاع کردند و خوش درخشیدند.

وی افزود: مردم گیلانغرب با تقدیم 750 شهید که حدود 100 نفر آنها از جامعه زنان هستند و 2300 جانباز دین خود را به خوبی به انقلاب ادا کردند و بواسطه همین ایثارگری ها است که ما امروز در امنیت و با کرامت و عزت زندگی می کنیم.

استاندار کرمانشاه به شرایط ایران قبل از انقلاب هم اشاره کرد و گفت: در آن روزگار بواسطه حضور حاکمان فاسد و مستبد روزگار بدی را می گذراندیم، اما مردم ما اراده کردند که روی پای خود بایستند و با هدایت امام(ره) و ایثار و تلاش مردم انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، اما جهان کفر و ظلم راضی نشدند که این مردم روزگار خوش ببینند و با به راه انداختن جنگ تحمیلی تمام تلاششا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنباله روی از شهدا اکسیر شفاف بخش کشور است

دنباله روی از شهدا اکسیر شفاف بخش کشور است