مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-10سياسي

دو طرح جایگزین سربازی برای مشمولان نظام وظیفه فعال در شرکت های دانش بنیان


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در حاشیه جلسه با ستاد کل نیروهای مسلح به تشریح دو اقدام برای مشمولان نظام وظیفه فعال در شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی، دوشنبه این هفته در حاشیه ششمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه به تشریح برخی از اقدامات انجام شده با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت.

دهقانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین بخشی که در جلسه امروز بحث شد و مورد حمایت سرلشکر باقری نیز قرار گرفت موضوع بحث سربازی و امریه نخبگان در شرکت های دانش نیان است؛ زیرا بر اساس این طرح نیروهای کلیدی شرکت های دانش بنیان می توانند با تأیید کارگروه مشترک موجود دوره سربازی خود را در همان شرکت فناور بگذرانند.

طرح مذکور که با عنوان سرباز فناور مابین ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و فناوری به تفاهم رسیده و اجرا می شود،  یکی از خدماتی است که در سال های اخیر به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

این طرح به افرادی که در شرکت های دانش بنیان کار می کنند، این امکان را می دهد که دوره سربازی خود را به عنوان امریه در همان شرکت بگذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو طرح جایگزین سربازی برای مشمولان نظام وظیفه فعال در شرکت های دانش بنیان

دو طرح جایگزین سربازی برای مشمولان نظام وظیفه فعال در شرکت های دانش بنیان