مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-12ورزشي

رد اتهامات مجری سابق تلویزیون در دیوان عدالت


فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در اطلاعیه ای اعلام کرد دیوان عدالت اداری اتهام های وارده به مازیار ناظمی، رییس این فدراسیون را وارد ندانسته و رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رد خبر یک خبرگزاری اعلام کرد دیوان عدالت اداری در شعبه تجدید نظر خود حکم هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری را نقض کرده و اتهامات به مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران را وارد ندانسته است.

مازیار ناظمی مجری شناخته شده برنامه های ورزشی و اجتماعی سیما و گوینده خبر ورزشی رسانه ملی که سخنگویی و معاونت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در دوره مسعود سلطانی فر را برعهده داشت، چند سالی است که ریاست فدراسیون اتومبیلرانی را برعهده دارد.

این فدراسیون در اطلاعیه ای آورده است: یک خبرگزاری در خبری مدعی شد با ردشدن شکایت رییس فدراسیون در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری، مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، از این فدراسیون خواهد رفت.

این در حالی است که تقاضای ماده 75 ناظمی برای رای تجدید نظر شعبه 29 دیوان عدالت اداری مورد پذیرش قرار گرفت و در بررسی مجدد در شعبه هم عرض، رای قطعی هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری نقض گردید و دیوان عدالت اداری اتهامات به مازیار ناظمی، رییس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد اتهامات مجری سابق تلویزیون در دیوان عدالت

رد اتهامات مجری سابق تلویزیون در دیوان عدالت