مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-16سياسي

احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران از اقدام در جهت احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر و نیز واگذاری 5 شرکت ورشکسته تولیدی در استان به اشخاص ذیصلاح با پرداخت بدهی این شرکت ها خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از اقدام در جهت احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر و نیز واگذاری 5 شرکت ورشکسته تولیدی در استان به اشخاص ذیصلاح با پرداخت بدهی این شرکت ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، تصریح کرد:یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی استان، حمایت از رشد تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است و در این راستا، اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان، علاوه بر انجام وظایف خود، با تلاش مضاعف و با رویکرد حمایت از رشد تولید، از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می نماید به گونه ای که هم اکنون،مجموع 30 واحد تولیدی با بیش از 1000نیروی کار ثابت در استان در حال فعالیت هستند.

رییس کل دادگستری مازندران اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های انجام گرفته و احیاء و ادامه فعالیت شرکت های ورشکسته تولیدی دیگر و تسریع در تعیین تکلیف دیگر واحدهای تولیدی دارای حکم ورشکستگی در استان، ضمن پرداخت بدهی این شرکت ها و واگذاری آن به اشخاص واجد صلاحیت، گام های موثر ومفیدی در جهت حمایت از تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر در مازندران

احیا و ادامه فعالیت 2 شرکت ورشکسته تولیدی دیگر در مازندران