مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-11اقتصادي

احیای پروژه های رهاشده به عنوان مطالبات مردمی در جنوب کرمان کلید خورد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان آغاز عملیات اجرایی پروژه های رها شده را بعد از چندین سال از اولویت هایی عنوان کرد که به صورت جدی در دستور کار قرار دارند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان آغاز عملیات اجرایی پروژه های رها شده را بعد از چندین سال از اولویت هایی عنوان کرد که به صورت جدی در دستور کار قرار دارند.

مجتبی محمودی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های رها شده در حوزه راهداری که جزء مطالبات عمومی هستند و در اقتصاد منطقه تاثیر دارند، گفت: کار محور فنوج - رمشک از سال 1386 شروع شده که بخش عمده ای از آن زیر بار ترافیک رفته و مابقی آن تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی از تکمیل پل رمشک که بر روی رودخانه احداث شده، خبر داد که پیش از این با شروع بارش ها و جاری شدن سیل، تردد برای اهالی رمشک به سختی انجام می شد.

محمودی تامین ایمنی در جاده ها را از وظایف راهداری دانست و گفت: روشنایی تأثیری در ایمنی ندارد مگر نقاط مه گیر، اما با در نظر گرفتن برخی جوانب این موضوع بعضا انجام می شود و سال 1402 سال ایمنی در جاده ها بوده که در همین راستا اولین کارگاه آموزشی را برای روسای ادارات راهداری شهرستان های جنوب کرمان برگزار و طی یک تور همه نواقص را از نزدیک به صورت کارشناسی بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای پروژه های رهاشده به عنوان مطالبات مردمی در جنوب کرمان کلید خورد

احیای پروژه های رهاشده به عنوان مطالبات مردمی در جنوب کرمان کلید خورد