مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-10اقتصادي

خودرو قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف خودروی سواری بنز اس 550 گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 150 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: در پی کسب خبر، مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری بنز گذر موقت مظنون به قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان زنجان - تبریز خودروی بنز را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بررسی صورت گرفته این خودرو سواری فاقد مدارک بود که به مقر انتظامی منتقل و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و خودروی بنز مکشوفه نیز تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودروی مکشوفه را 150 میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و اقدامات قانونی در حال انجام است.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در زنجان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 40 دستگاه ماشین لباسشویی فاقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

خودرو قاچاق 150 میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد