مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-20ورزشي

پروژه 16 ساله مجتمع توانبخشی یاسوج تا دو سال آینده تکمیل می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع توانبخش ایثارگران این استان ظرف دو سال آینده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در جمع فصلی مدیران و شرکت های زیر مجموعه این بنیاد و مدیران شهرستانی گفت: حل مشکل مسکن ایثارگران جز تکالیف قانونی دولت بوده و تصمیم جدی داریم این مشکلات را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر مشکلات ساماندهی گلزار، تامین زمین و تعیین تکلیف زمین های تعاونی های ایثارگران در یاسوج دهدشت گچساران، تعیین تکلیف مرکز توانبخشی استان و سهم ایثارگران از نهضت ملی مسکن از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین رضا پارسیان نژاد بهداشت و درمان، اشتغال و مسکن را از مهمترین مسائل مربوط به جامعه ایثارگری دانست و گفت:مجمع توانبخشی ورزشی ایثارگران امسال 100 میلیارد تومان در سفر رییس جمهوری و 30 میلیارد تومان هم اعتبارات استانی اختصاص داده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح نیمه تمام 16 ساله جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و ادامه داد: مجتمع توانبخش ایثارگران این استان ظرف دو سال آینده تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 16 ساله مجتمع توانبخشی یاسوج تا دو سال آینده تکمیل می شود

پروژه 16 ساله مجتمع توانبخشی یاسوج تا دو سال آینده تکمیل می شود