مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:362023-10-17سياسي

سردار دهقان: پایش مشکلات برای توسعه سواحل مکران از اهداف ما است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، سردار حسین دهقان دبیر توسعه سواحل مکران در سفر به شهرهای شرق استان هرمزگان با حضور در بین اقشار مردم شهرستان های جاسک، سیریک و میناب، مشکلات موجود این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و با مردم و نماینده های آنها صحبت کرد.

دبیر توسعه سواحل مکران هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات در کنار ساحل برای پیشبرد اهداف توسعه برنامه سواحل مکران بیان کرد و گفت: این نشست ها می تواند برای برنامه ریزی در طرح توسعه مکران به ما کمک کند و پایش مشکلات در این شهرها از اهداف ما است.

  دهقان در جمع اقشار مردم در حوزه شهری، کشاورزی، صنعتی و سرمایه گذاری، در این شهرستان ها با شنیدن صحبت های آنان گفت: ما زمان زیادی برای بهره برداری و به فعل رساندن ظرفیت های منطقه نداریم و باید آنها به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به ما کمک می کند تا در برنامه کلی چگونگی تسریع و توسعه و به وجود آوردن انسجام اجتماعی را بهتر انجام دهیم، بیان کرد: این کارها شدنی است و با کمک شما و مسؤولان می توان آنها را انجام داد.

دهقان بیان کرد: ما امروز نیاز داریم تا نوعی از یک بازسازی هویتی و یک تصویر متفاوتی را از خودمان ارائه کنیم و با وجود امنیت و کار وفعالیت، مردم برای ساختن منطقه خود آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان: پایش مشکلات برای توسعه سواحل مکران از اهداف ما است

سردار دهقان: پایش مشکلات برای توسعه سواحل مکران از اهداف ما است