مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-16اقتصادي

رونمایی از سکه حرمین در نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات در شیراز


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برپایی هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات در شیراز از 25 مهر ماه به مدت سه روز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برپایی هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات در شیراز از 25 مهر ماه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محسن نهاوندی امروز، 24 مهر در نشست خبری خود با خبرنگاران از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و همچنین 22 مین جشنواره تخصصی آرایشی بهداشتی شیراز خبر داد و گفت: شرکت رستاک پادویژن مجری نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات، گوهرسنگ ها ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته است که آیین گشایش آن ساعت 17 سه شنبه، 25 مهرماه با حضور مسئولان استانی، مدیران، غرفه داران و علاقه مندان به این حوزه در سالن حافظ برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 میزبان علاقه مندان با متراژ6 هزار متر مربع در سالن حافظ است و به دلیل حساسیت بالای این نمایشگاه، تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شده و امید داریم شاهد نمایشگاه پرشور و متنوعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سکه حرمین در نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات در شیراز

رونمایی از سکه حرمین در نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهرات در شیراز