مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-26ورزشي

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادت های رزمندگان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی ارزش ها و بیان رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان، سهندی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) و امیری، رییس بسیج ورزشکاران استان زنجان با حضور در منزل حاج نصرت الله غریبلو و حاج جمال پرستار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن دیدار و گفت وگو با این پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از ایثارگری این جانبازان معزز تجلیل کردند.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این دیدار اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی ارزش ها و بیان رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: دفاع مقدس باشکوه ترین و با عظمت ترین دوران تاریخ ایران سربلند بوده که در آن دوران سخت ملت بزرگ کشورمان توانستند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با اتحاد و انسجام به زانو در بیاورند.

  وی افزود: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه های عظیمی همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که با فداکاری در جبهه ها حاضر شده و اجازه ندادند دشمنان به خواسته های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادت های رزمندگان است

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادت های رزمندگان است