مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-15اقتصادي

طرح «تعاون شهر» در سراسر کشور اجرایی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم با نگاه تحولی به بخش تعاون سند توسعه تعاون را که 12 سال مغفول مانده بود را احیا و ابلاغ کرد و در ادامه با سیاست های حمایتی و پرداخت تسهیلات شاهد رشد بخش تعاون در اقتصاد و اشتغال زایی 103 هزار نفری هستیم .

- معاون تعاون وزارت کار از اجرایی شدن طرح تعاون شهر برای حمایت از اقتصاد تعاونی و تأسیس شرکت های تعاونی محوری (توسعه و عمران شهرستانی، دهیاری، مسکن، مرزنشینان و محیط زیستی) و رفع موانع و مشکلات تعاونی های تأسیس شده خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم با نگاه تحولی به بخش تعاون سند توسعه تعاون را که 12 سال مغفول مانده بود را احیا و ابلاغ کرد و در ادامه با سیاست های حمایتی و پرداخت تسهیلات شاهد رشد بخش تعاون در اقتصاد و اشتغال زایی 103 هزار نفری هستیم و بیش از 4 هزار تعاونی جدید در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

بخش تعاون یکی از سه بخش دولتی و خصوصی کشور طبق قانون است که منجر به توسعه اقتصادی می شود، ضمن اینکه در سیاست های اصل 44 قانون اساسی به موضوع تعاون تاکید ویژه ای شده است.

اکنون سهم تعاون در اقتصاد حدود 7 تا 8 درصد است که تا رسیدن با 25 درصد فاصله زیادی وجود دارد، دولت درصدد است تا با ارائه برنامه ها و اقداماتی در سطح کلان این فاصله را کم کند تا تعاون به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تعاون شهر» در سراسر کشور اجرایی می شود

طرح «تعاون شهر» در سراسر کشور اجرایی می شود