مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-07سياسي

حمایت از فعالان فرهنگ دینی عامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حمایت از فرهیختگان و فعالان فرهنگ دینی عامل مرثر در تقویت اخلاق مداری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حمایت از فرهیختگان و فعالان فرهنگ دینی عامل مرثر در تقویت اخلاق مداری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده امروز 15 مهر در جلسه هم اندیشی فرهنگی با اعضای شورای شهر با هدف راهبری کارکردهای فرهنگ دینی در شهر در محل ساختمان شورای شهر اردبیل در سخنانی رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را راهبری جریانات فرهنگی در جامعه برشمرد و اظهار کرد: حمایت از فعالان و فرهیختگان فرهنگی در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و کاهش آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت بنیاد علوی در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی اشاره و اظهار کرد: با هدف حمایت از مبلغین و نیز توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار، تفاهم نامه ذیل بنیاد هدایت به عنوان ساماندهی امور مبلغین با بنیاد علوی به عنوان حمایت کننده از ادارات فرهنگی منعقد شد و قریب به 80 نفر از روحانیون تحت حمایت مالی و فرهنگی این بیناد قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالان فرهنگ دینی عامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است

حمایت از فعالان فرهنگ دینی عامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است