مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-21اقتصادي

فروش 1.7 میلیارد تومانی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های روستایی


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: صاحبان واحدهای اقتصادی روستایی و عشایری از قبیل تولیدکنندگان صنایع دستی، غذایی و تبدیلی استان در نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروش داشتند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: صاحبان واحدهای اقتصادی روستایی و عشایری از قبیل تولیدکنندگان صنایع دستی، غذایی و تبدیلی استان در نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروش داشتند.

امین کلاته در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه عرضه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری کشور با عنوان روستا آباد از 12 الی 18 مهرماه 1402 در مصلای تهران برگزار شد که با استقبال پر شور و بی نظیر اقشار مختلف مردم استان تهران و بازاریابان مواجه شد و ما نیز از آن بهره بردیم.

کلاته افزود: در این نمایشگاه 1200 غرفه دار از سراسر کشور مشارکت داشتند که از خراسان شمالی 24 نفر از کارآفرینان و تولیدکنندگان با دو سیاه چادر عشایری با هدف معرفی و شناساندن محصولات روستاییان و جامعه عشایری استان خراسان شمالی به سایر استان های کشور اعم از صنایع دستی، صنایع غذایی و تبدیلی، گیاهان دارویی، فرش و گلیم، سیاه چادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 1.7 میلیارد تومانی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های روستایی

فروش 1.7 میلیارد تومانی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های روستایی