مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-26اقتصادي

واگذاری 100 قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: امروز 26 قطعه در پل دختر و 74 قطعه زمین در الیگودرز به متقاضیان طرح جوانی جمعیت واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهزاد شاکرمی ظهر امروز در آیین واگذاری 100 قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت مربوط به شهرهای الیگودرز و پل دختر که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: ما در لرستان به شدت با کمبود زمین هم در بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت مواجه هستیم، اما کوتاه نیامده ایم و همه تلاش خود را برای تامین زمین مورد نیاز متقاضیان انجام داده ایم.

وی بیان کرد: تاکنون 9 هزار و 238 متقاضی طرح جوانی جمعیت داشتیم که در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کردند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ما حدود یک ماه پیش در بروجرد واگذاری 173 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت داشتیم، گفت: امروز هم 26 قطعه در پل دختر و 74 قطعه زمین در الیگودرز به متقاضیان واگذار می شود.

شاکرمی خاطر نشان کرد: در الیگودرز 1100 متقاضی و در پل دختر نیز 555 متقاضی طرح جوانی جمعیت داریم که امروز 100 قطعه از این تعداد به متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم به ویژه در خرم آباد که متقاضی بالا است، زمین مورد نظر را تامین کنیم، گفت: در راستای اختصاص زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 100 قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت

واگذاری 100 قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت