مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-17اقتصادي

ضرورت تأسیس پژوهشکده تولید بازی و اسباب بازی/ تاثیر بازی بر تربیت کودکان


یک پژوهشگر حوزه بازی و اسباب بازی، تأسیس پژوهشکده و تعریف یک بخش پژوهش برای تولید بازی و اسباب بازی و قصه سازی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: دو جریان تعلیم و تربیت به شدت در هم تنیده اند و رابطه مستقیمی با هم دارند و فعالان این حوزه به دنبال ابزارهایی هستند .

- یک پژوهشگر حوزه بازی و اسباب بازی، تأسیس پژوهشکده و تعریف یک بخش پژوهش برای تولید بازی و اسباب بازی و قصه سازی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: دو جریان تعلیم و تربیت به شدت در هم تنیده اند و رابطه مستقیمی با هم دارند و فعالان این حوزه به دنبال ابزارهایی هستند تا مقوله تعلیم و تربیت را پررنگ تر و عمیق تر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شادی عظیمی درباره دغدغه های صنعت بازی و مسائل تربیتی، اظهار کرد: دو مفهوم بزرگ و مهم بازی و آموزش (تعلیم و تربیت) در زندگی انسان قدمت عجیب و غریبی دارند و بخش مهمی از دغدغه های بشر را نیز به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه دو جریان تعلیم و تربیت به شدت در هم تنیده اند و رابطه مستقیمی با هم دارند، افزود: ما به عنوان فعالان این حوزه به دنبال ابزارهایی هستیم تا مقوله تعلیم و تربیت را پررنگ تر و عمیق تر کنیم.

عظیمی با اشاره به اینکه متخصصان حوزه تعلیم و تربیت، از فرآیند بازی و اسباب بازی به عنوان یک فرآیند کاربردی در امر تعلیم و تربیت استفاده می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأسیس پژوهشکده تولید بازی و اسباب بازی/ تاثیر بازی بر تربیت کودکان

ضرورت تأسیس پژوهشکده تولید بازی و اسباب بازی/ تاثیر بازی بر تربیت کودکان