مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-17دانش

ضرورت بازبینی دروس دانشجویان دکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن تأکید بر اهمیت بررسی و به روزرسانی دروس دانشجویان مقطع دکتری این پژوهشگاه، - در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ضمن تأکید بر اهمیت بررسی و به روزرسانی دروس دانشجویان مقطع دکتری این پژوهشگاه، طرح نامه های پیشنهادی رساله های دانشجویان مقطع دکتری مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر موسی نجفی، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امروز در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی این پژوهشگاه بر اهمیت برگزاری دروسی به صورت مشترک میان دانشجویان رشته های مختلف پژوهشگاه تأکید کرد و افزود: ضرورت دارد دروسی که در رشته های مختلف مقطع دکتری پژوهشگاه اعم از ادبیات، علوم سیاسی، جامعه شناسی، فلسفه علم، زبان شناسی و.

تدریس می شوند، در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی مورد بحث و بررسی قرار گیرند تا ضمن آگاهی از وضعیت دروس و جلوگیری از اعمال سلایق شخصی در تعیین آنها، نسبت به به روزرسانی و تعریف دروس مشترک برای دانشجویان رشته های مختلف تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری دروس مشترک علاوه بر غنا بخشیدن به مباحث و بررسی مسائل از دیدگاه های مختلف و به صورت بین رشته ای، باعث فعال تر و پررنگ تر شدن نقش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازبینی دروس دانشجویان دکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

ضرورت بازبینی دروس دانشجویان دکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی