مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:162023-09-25دانش

پیگیری ایجاد دفاتر تسهیل گری بازآفرینی مسکن در مناطق کمترتوسعه یافته همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر فتحیان نسب ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان در خصوص تامین مسکن ملی از سوی شهرداری ها اظهار کرد: اختصاص 110 هکتار برای مسکن مابین رباط شورین و دانشگاه آزاد دو روز پیش با مدیرکل راه و شهرسازی توافق شد و در چند روز آینده تفاهمنامه آن امضا می شود.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری تهیه طرح جامع برای این پروژه هستیم گفت: بخشی از زمین در شهرک پرواز دیده شده و شهرداری کمک می کند که در شهر همدان زمین ساخت مسکن ملی به خوبی تامین شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار همدان با بیان اینکه در شهرک پرواز 11 هزار خانواده می خواهند ساکن شوند و باید سرانه های عمومی مثل مسکن، سلامت و .

تامین شود گفت: پروژه بزرگی  در حال ساخت است که نسبت به شهرک های دیگر  فاصله مکانی بیشتری هم دارد و باید زودتر سرانه های عمومی در آن دیده شود تا به مشکلات قبلی برنخوریم.

وی با اشاره به اینکه بازآفرینی در شهرها مهم است اما اینکه نسخه واحدی در کشور داشته باشیم، موفق نخواهیم بود عنوان کرد: در این زمینه باید دفاتر تسهیل گری در برخی محلات راه اندازی شود و مشاورانی باشند تا در مناطق کمتربرخوردار به مردم مشاوره دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد دفاتر تسهیل گری بازآفرینی مسکن در مناطق کمترتوسعه یافته همدان

پیگیری ایجاد دفاتر تسهیل گری بازآفرینی مسکن در مناطق کمترتوسعه یافته همدان