مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-25دانش

آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور رییس جهاددانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی در آیین آغاز سال تحصیلی 1402 دانشجویان در دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و یکی از مسائل اصلی در تحصیل «اراده» دانشجویان است که بر اساس آن می توانند آینده خود را ساخته و به رتبه دانشمندان بزرگ کشور برسند.

- رییس جهاد دانشگاهی در آیین آغاز سال تحصیلی 1402 دانشجویان در دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و یکی از مسائل اصلی در تحصیل اراده دانشجویان است که بر اساس آن می توانند آینده خود را ساخته و به رتبه دانشمندان بزرگ کشور برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی امروز (دوشنبه 3مهرماه) در آیین آغاز سال تحصیلی 1402 که با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاهی بیان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس مقطع حساسی بود که جوانان همسن و سال شما دانشجویان در آن شرکت داشتند و حماسه بزرگی آفریدند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه در آن مقطع و وادی دفاع مقدس، جهاددانشگاهی نیز نقش موثری داشته است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی در آن دوران حدود 100 شهید نثار میهن کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور رییس جهاددانشگاهی

آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با حضور رییس جهاددانشگاهی