مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:112023-09-23حوادث

ضرب الاجل رییس کل دادگستری سمنان برای ساماندهی جاده طرود- شاهرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از صدور دستور ساماندهی وضع جاده طرود- شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: متأسفانه جاده طرود- شاهرود از وضع مناسبی برخوردار نیست و سالانه و به ویژه در 6 ماه سال جاری به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده ای از هم وطنان شده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود دستور داده شد تا با قید فوریت با همکاری نهادهای مسؤول علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیمات عام المنفعه، ساماندهی آن جاده را در دستور کار قرار دهد و با انجام تدابیر پیشگیرانه، شاهد کاهش تلفات جانی باشیم.

عبداللهی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه ای که در زمینه امنیت جان مردم قائل است، به این موضوع ورود قانونی داشته و با مسؤولانی که با اهمال کاری نقش مؤثری در وقوع این گونه حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدامات به هنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می کند.

وی افزود: مدعی العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هم وطنان در این محور، بدون اغماض نهادهای مسؤول را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل رییس کل دادگستری سمنان برای ساماندهی جاده طرود- شاهرود

ضرب الاجل رییس کل دادگستری سمنان برای ساماندهی جاده طرود- شاهرود