مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-25سياسي

پاک فطرت: توجهی به مسائل آموزشی در لایحه برنامه هفتم نشده است


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش کمیسیون تلفیق توجهی به مسائل آموزشی و حوزه آموزش فنی و حرفه ای نشده که با این وضعیت همچنان مدرک گرایی در اولویت قرار داشته و همچنان شاهد ادامه بیکاری فارغ التحصیلان خواهیم بود.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش کمیسیون تلفیق توجهی به مسائل آموزشی و حوزه آموزش فنی و حرفه ای نشده که با این وضعیت همچنان مدرک گرایی در اولویت قرار داشته و همچنان شاهد ادامه بیکاری فارغ التحصیلان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با کلیات این لایحه گفت: برنامه را چه کسی باید اجرا کند؟ اگر قرار باشد رییس جمهور اجرا کند چرا از رییس جمهور دولت قبل درباره علت اجرا نشدن برنامه ششم توسعه سوال نشد؟ وی با بیان اینکه مشکل امروز کشور مدیریتی است، گفت: باید شایسته سالاری و رفع مشکل مدیریتی در لایحه برنامه هفتم مورد توجه قرار می گرفت.

پاک فطرت با بیان اینکه احکام مربوط به انرژی در لایحه برنامه هفتم مشکل را حل نمی کند، گفت: در لایحه برنامه هفتم راهکاری برای حل مشکل آلودگی هوا نیامده آن هم در شرایطی که آلودگی هوا دومین عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک فطرت: توجهی به مسائل آموزشی در لایحه برنامه هفتم نشده است

پاک فطرت: توجهی به مسائل آموزشی در لایحه برنامه هفتم نشده است