مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:022023-09-27بين الملل

دستور به کادر آتش نشانی رژیم صهیونیستی برای دوری از دیوار غزه از ترس مقاومت


ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به کادر آتش نشانی دستور داده از ترس عملیات تک تیرانداز یا شلیک موشک توسط رزمندگان مقاومت، به دیوار مرزی غزه نزدیک نشوند.

- ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به کادر آتش نشانی دستور داده از ترس عملیات تک تیرانداز یا شلیک موشک توسط رزمندگان مقاومت، به دیوار مرزی غزه نزدیک نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که به کادر آتش نشانی و اطفای حریق این رژیم دستور داده شده از حصار نوار غزه به دلیل ترس از شلیک تک تیرانداز یا شلیک موشک های ضد تانک توسط مقاومت، دور بمانند.

نیر دفوری، مفسر امور نظامی در کانال 12 رژیم صهیونیستی گفت که نهادهای امنیتی اکنون دو گزینه در رابطه با تشدید تنش در فلسطین دارند: یا سطح واکنش را بالا ببرند و خطر تشدید درگیری مجدد فلسطینی را به جان بخرند، یا برای آرام کردن اوضاع در میدان تلاش کنند.

دفوری ادامه داد: حماس نه تنها در منطقه دیوار مرزی غزه، بلکه در کرانه باختری نیز در حال گسترش حضور است و مردم را به تشدید درگیری در نزدیکی حصار در تعطیلات سال نو یهودی سوق می دهد.

وی افزود: زمانی که درگیری با سربازان ارتش اسراییل ادامه یابد و انفجار مواد منفجره و پرتاب بالن های آتش زا آغاز شود، اسراییل از ورود کارگران جلوگیری کرده و اقدامات دیگری را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور به کادر آتش نشانی رژیم صهیونیستی برای دوری از دیوار غزه از ترس مقاومت

دستور به کادر آتش نشانی رژیم صهیونیستی برای دوری از دیوار غزه از ترس مقاومت