مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-02اجتماعي

رتبه های کنکورِ آزمایشی را ملاک موفقیت خود قرار ندهیم


از ابتدای سال برای موفقیت کنکور باید برنامه ریزی کنیم و رتبه های کنکور آزمایشی را ملاک موفقیت خود قرار نداده و از نتایج آن دلسرد نشویم.

- ایسنا/اصفهان از ابتدای سال برای موفقیت کنکور باید برنامه ریزی کنیم و رتبه های کنکور آزمایشی را ملاک موفقیت خود قرار نداده و از نتایج آن دلسرد نشویم.

نظام آموزشی، مهم ترین بخشی است که توسعه کشورها را رقم می زند و دانش آموزانی که در آزمون سراسری به موفقیت رسیده اند، دارای تجربه های ارزشمندی هستند که برای دانش آموزان مفید و برای سیاست گذاران نظام آموزشی که به دنبال تحول در این سیستم هستند، راهگشای مفیدی است.

به نظر دانش آموختگان دبیرستان فرزانگان کاشان، تشویق فرزندان، تدریس معلم و اعتماد به نفس مهم ترین راز موفقیت دانش آموزان است.

آناهیتا سفارشی، دارنده رتبه 273 رشته تجربی در آزمون سراسری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانواده تأثیر زیادی بر موفقیت فرزندان دارد، بنابراین در دوران تحصیل نباید همراهی و حمایت خود را فراموش کنند.

وقتی که دانش آموز از برنامه درسی خود عقب بماند دچار استرس می شود و در این شرایط حمایت خانواده مؤثر است.

وی افزود: میزان حمایت و تشویق فرزندان، نقش دوم خانواده است که اگر بیش از اندازه باشد باعث غرور و خودبزرگ بینی فرزند می شود و اگر به زحمت و تلاش های او توجهی نکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های کنکورِ آزمایشی را ملاک موفقیت خود قرار ندهیم

رتبه های کنکورِ آزمایشی را ملاک موفقیت خود قرار ندهیم