مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07دانش

حضور استاد دانشگاه مک گیل در کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز


پروفسور توگاس تولاندی، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه مک گیل کانادا در کنار دیگر متخصصان صاحب نام جهان، در دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز که از سوی این پژوهشگاه برگزاری می شود، - پروفسور توگاس تولاندی، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه مک گیل کانادا در کنار دیگر متخصصان صاحب نام جهان، در دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز که از سوی این پژوهشگاه برگزاری می شود، سخنرانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، پروفسور تولاندی سردبیر مجله زنان و زایمان کانادا و عضو هیئت تحریریه مجله تحقیقات زنان و زایمان (سوییس) است و ریاست بخش زنان و زایمان بیمارستان عمومی مونترال کانادا را بر عهده دارد.

وی برنده جوایز مهمی همچون جایزه فدراسیون بین المللی جامعه باروری (IFFS) و جایزه بین المللی تعالی پزشکی تولید مثل و نایب رییس کمیته تخصصی غدد درون ریز زنان و ناباروری کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا است.

دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، طی سه روز در تاریخ 29 و 30 آذر و 1 دی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و متخصصان صاحب نام ایران و جهان درباره محورهای گوناگونی همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاد دانشگاه مک گیل در کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز

حضور استاد دانشگاه مک گیل در کنگره جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز