مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-14اجتماعي

وزش باد شدید و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز دوشنبه تا روز سه شنبه 25 مهر احتمال خسارت به صنعت کشاورزی در مناطق غرب و مرکز استان، - لیلا امینی رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در این مدت در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نیمه غربی استان احتمال توفان لحظه ای و در مناطق شرقی احتمال گردوخاک پیش بینی می شود.

  امینی گفت: روز دوشنبه از بعدازظهر در اکثر مناطق استان افزایش ابر نیز خواهیم داشت و کمینه دما تا اواخر هفته روند کاهشی خواهد داشت.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه در24 ساعت آینده کمینه دما هوا در برخی مناطق استان 2 تا 3 درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 32 و کمینه فردا صبح 13 درجه پیش بینی می شود.

صدور هشدار زرد  وی با اشاره به صدور هشدار زرد از سوی هواشناسی اصفهان از روز دوشنبه تا روز سه شنبه 25 مهر عنوان کرد: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خیزش گرد و خاک محلی، وقوع توفان لحظه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد

وزش باد شدید و توفان لحظه ای آسمان اصفهان را فرا می گیرد