مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-20حوادث

ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی ؛ این پیامک جعلی است


شهروندان به هیچ وجه فریب اینگونه پیامک های کلاهبرداران اینترنتی را نخورند و آگاه باشند که برای انجام خدمات الکترونیک بانکی و دریافت و استفاده از اپلیکیشن های بانکی باید به سایت اصلی بانک مربوطه برای بررسی و تطبیق اصالت آدرس آن مراجعه کنند.

- همشهری آنلاین نوشت: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک جعلی افتتاح حساب برای شهروندان از ضعف آگاهی آنان سوء استفاده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می کنند.

  سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز پنجشنبه افزود: برابر بررسی های بعمل آمده بتازگی پیامکی مبنی بر اینکه(مشتری گرامی حساب شما افتتاح شد و برای دریافت همراه بانک و فعالسازی خدمات بانکداری اینترنتی وارد لینک زیر شوید) برای برخی افراد ارسال شده است.

  وی اضافه کرد: کاربر هنگام مراجعه به لینک جعلی ارسال شده از طرف فرد کلاهبردار و دانلود اپلیکیشن جعلی همراه بانک پس از وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خود به یک صفحه پرداخت الکترونیک جعلی برای واریز وجه فعالسازی خدمات بانکداری اینترنتی هدایت می شود.

  این مقام انتظامی افزود: اپلیکیشن جعلی با اخذ مجوز دسترسی به پیام ها، رمز یکبار مصرف بانکی فرد را سرقت می کند و بدین ترتیب امکان برداشت غیرمجاز از حساب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی ؛ این پیامک جعلی است

ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی ؛ این پیامک جعلی است