مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-11بين الملل

انتقاد ایران از استاندارد دوگانه کشورها در میزبانی از پناهندگان


رییس سازمان ملی مهاجرت با انتقاد ایران از استاندارد دوگانه کشورها در میزبانی پناهندگان، گفت: میزبانی ایران از پناهندگان بیش از سهم عادلانه است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالله مبینی که در رأس هیئتی از جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و چهارمین نشست کارگروه اجرایی کمیساریای عالی پناهندگان موسوم به اکسکام در شهر ژنو شرکت کرد، نگرانی عمیق جمهوری اسلامی ایران را از تداوم تشدید سرکوب و کشتار مردم مظلوم غزه خصوصاً کودکان، زنان ، سالخوردگان و افراد بی گناه ابراز کرد.

وی تصریح کرد: مردمی که شاهد تخریب خانه ها و زیرساخت هایشان تحت شدیدترین بمباران ها هستند در روزهای آینده شاهد سیل جدیدی از آوارگی خواهند بود.

رییس سازمان ملی مهاجرت به بروز بحران های مختلف و مداخلات نظامی و غیرمسئولانه خارجی در منطقه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون آنکه نقشی در ایجاد این بحران ها داشته باشد طی چند دهه اخیر میزبان میلیون ها پناهنده و آواره خارجی شده است.

فقدان کمک های بین المللی از یک سو و حجم انبوه ورود پناهندگان از سوی دیگر شرایط میزبانی جمهوری اسلامی ایران را با سختی های بی شماری مواجه ساخته است.

مبینی با یادآوری مشارکت بیش از سهم عادلانه جمهوری اسلامی ایران در میزبانی از پناهندگان و لزوم تقسیم منصفانه مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از استاندارد دوگانه کشورها در میزبانی از پناهندگان

انتقاد ایران از استاندارد دوگانه کشورها در میزبانی از پناهندگان