مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-17سياسي

طوفان الاقصی طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است که طوفان الاقصی رویای طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت.

- "طوفان الاقصی" طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است که "طوفان الاقصی رویای طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت.

سردار دریادار علی فدوی، 25 مهرماه در آیین معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه شهدای سپاه استان به تمجید از حماسه فلسطینی ها در عملیات طوفان الاقصی پرداخت و اظهار کرد: اگر جبهه حق به پا خیزد، پیروزی را خداوند برای جبهه حق و حزب الله قطعی و ضمانت کرده است.

وی با بیان اینکه این وعده الهی است که همواره حزب خدا غالب و پیروز است، ادامه داد: ما باید به گونه ای رفتار کنیم که همواره در جبهه حق قرار داشته باشیم.

وی، تصریح کرد: امروز به برکت ایران اسلامی، جبهه مقاومت، نفس امام راحل و همدلی پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندی های حزب الله در همه جا فراگیر شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه ظلم از بین رفتنی است و جبهه حق باقی می ماند خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی شکست مسلمی بود که صهیونسیت ها نمی توانند از آن رهایی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت

طوفان الاقصی طرح عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای منطقه را بهم ریخت