مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-11سياسي

حرکت کشور بر مدار مقاومت و اقتدار ادامه دارد


جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر مسیر حرکت کشور بر مقاومت و اقتدار قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر مسیر حرکت کشور بر مقاومت و اقتدار قرار گرفته است.

سردار عزیز غضنفری، امروز چهارشنبه، 19 مهر در همایش صلح و امنیت در نگاه اسلام و غرب که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: بازار مسکن، خودرو، طلا و ارز به هم ریخته بود و زیر صفر تحویل دولت سیزدهم شد لذا فقط در بخش مسکن چهار میلیون کسری وجود داشت که ناشی از تفکر لیبرالیستی است، چون می گفتند باید با غرب همراه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دولت سیزدهم در مسیر درست برای اصلاح روندهای اقتصادی قرار دارد و اگرچه بازارهای مهم را ابتدا زیر صفر و حتی منفی تحویل گرفت اما ورود خوبی به عرصه اقتصادی داشته است.

جانشین معاون سیاسی سپاه ادامه داد: براساس این تفکر، دولتمردان در دولت قبلی اعتقاد داشتند بازار باید خودش را تنظیم کند و دولت وظیفه ساخت مسکن ندارد برای همین چهار میلیون فشار تقاضا به دولت سیزدهم رسید.

وی گفت: دولت در حوزه فکری وظیفه خود می داند که این کسری ها را جبران کند لذا امنیت در نگاه اسلام و غرب فقط نظامی نیست و همین که دولت مسیر درستی در اصلاح وضع اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کشور بر مدار مقاومت و اقتدار ادامه دارد

حرکت کشور بر مدار مقاومت و اقتدار ادامه دارد