مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:312023-10-07سياسي

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان یزد


همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئولان ارشد استان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی همچون خورشیدی فروزان است که در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم می درخشد.

وی پلیس را مظهر اقتدار و مهربانی و مجموعه ای مردمی و همراه مردم دانست و افزود: گرچه بدخواهان این نظام در تلاشند چهره نیروی انتظامی ما را خدشه دار کنند، اما اقتدار و سرمایه اجتماعی این نیرو باعث می شود آنان به هدفشان نرسند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا گفت: پلیس از مردم، با مردم و برای مردم است و امروزه نیرو های انتظامی در استان آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم کرده اند.

وی تصریح کرد: افزایش 60 درصدی تماس با سامانه پلیس 110، صدور 97 هزار جلد گذرنامه، کشف 10 تن مواد مخدر از ابتدای امسال و همچنین کشف بالغ بر 181 میلیارد تومان کالای قاچاق از جمله فعالیت ها و خدمات نیروی انتظامی در استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان یزد

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان یزد